Köpes. Jag börjar nog tappa förståndet?



Jag tror jag håller på att tappa mitt förstånd. Det finns lite saker jag vill/behöver köpa nytt till Binegar eftersom det andra inte riktigt passar. Jag brukar inte vara den som vill ha saker bara för att. Eller bara för att det är snyggt. Men nu håller jag på att införskaffa mig två nya outfits, varav en, den röda, är mer eller mindre klar. Saknas bara ett par röda ridbyxor. Finns ett par jättefina röda med svart helskonig i mocka från John Withaker. Men de kostar en halv förmögenhet. Skulle aldrig lägga en tusenlapp på ett par ridbyxor. Den vita outfiten behöver ökas ut lite innan jag är nöjd. Bland annat det vita tränset och de vita benskydden, också de från John Withaker. Men det blir inte tal om de heller. Det blir två par från Catago istället. Fina "skalskydd" som är lätta att hålla rena.

Meeeen. Så finns det en annan grej som slog mig. Jag har hållt på med det innan, men bojkottade det med tanke å Binegars ben. Men nu när han är i  så pass fin form och vi har tillgång till ridhus äntligen så börjar jag fundera på om jag skulle införskaffa en annan sadel. Vilken typ av sadel? Ja, det kan man ju fråga sig....gissa tre gånger..








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

. - BINEGAR - .

- Vägen tillbaka efter djurplågeri

RSS 2.0