Vilodag.

Idag blev det en vilodag för Binegar. Tur är det för min del att jag har mina två fina medryttare som hjälper mig.
Sitter, och har gjort i många dagar, och tittar runt bland nya grejer jag hade velat införskaffa.

Bland annat är jag sugen på att köpa mig en ny westernsadel till Binegar. Saknar att få rida i dom sadlarna. Inte för att vi kommer börja träna western. Det går inte med tanke på hand patellaupphakningar. Men vem säger att man inte kan träna pleasure och lite trail? Den som lever får se. Tycker det är lättare att träna pleasure och trail utan instruktör, än vad det är att träna dressyr, där allt ska vara tipp topp och man själv inte ser hur det ser ut. Tror jag ska börja spara undan pengar specifikt för att kunna köpa mig en bra, begagnad och inriden w-sadel. Varför sålde jag min crates??? Den var ju kanon! Eller ja, just det, den passade inte Binegar..






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

. - BINEGAR - .

- Vägen tillbaka efter djurplågeri

RSS 2.0