AKKE. Min andra kärlek.

Inte för att det har med någonting att göra. Men känner för att få visa upp min andra kärlek här i livet.
Akke.
Schäfer/labbe född 12/2 2011 som är världens häftigaste kille!
Pappa Devil, 100% schäfer & mamma Emma, 50% labbe & 50% schäfer.

.

Akke som valp sommaren 2011, och jag.
Då var han inte många veckor gammal. Lillfisen! 10 kg.

.

Akke och jag sensommaren/höstkanten 2011. Här har han vuxit till sig lite.
Han fick 1års-vaccinet för någon vecka sedan och vägde då 30 kg.

.

Också en bild från samma sensommardag. En stilig ung man om jag får säga det själv!
Nu har han vuxit i öronen lite, men de är fortfarande gigantiska. Men ja, bättre hörsel antar jag! :)
Kitty
2012-03-28 @ 08:27:31
URL: http://www.kittonia.se

Hej Anna! Kände ett litet behov av att berömma all tid och kärlek du lägger ner på fina Binegar. Kommer ihåg när jag läste om det i tidningen och satt och blev alldeles fly förbannad på hur någon kan göra så som den där fodervärden gjorde... Satt inne på FL och slöbläddrade när jag såg nicket Binegar. Tänkte "höhö, som den där hästen" - klickade såg att det faktiskt var så. Så nu vet jag inte om jag känner mig som en stalker eller som Sherlock Holmes :) Stalker Holmes.



Längsta kommentaren någonsin... Sorry ;)

Svar: Tack så mycket för dina fina ord Kitty. Jag lägger ner mycker tid & kärlek till min Binegar och nu börjar han komma tillbaka dit han var innan jag lämnade honom. Tack för din kommentar! Kram
Anna Sommerstein




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

. - BINEGAR - .

- Vägen tillbaka efter djurplågeri

RSS 2.0