Nyinhandlat

Nu är både jag och häst utrustade så nu kan snö och minusgrader komma när bäst det vill.
Binegar fick ett nytt vintertäcke idag eftersom han bara har ett, köpte ett att ha i reserv. Det andra har en och annan lagning på sig nu så det var dags. Därtill köpte jag ett par matchande bruna, fleecelindor och han blev jättefin. Nej han ska inte ha de på sig i hagen, men vid ridning.


Täcket från Biltema. 499 kr. Tips: KÖP DET!
Helhals går att köpa till för 169 kr & fästs i vanliga D-ringar.


Själv fick jag mig en varseljacka och en jacka från Robustor och ett par fleece. Raggsockar hittade jag med. Behöver köpa nya Ejendal-handskar också. Men det kommer sen. Akke fick sig ett nytt halsband och koppel, med reflex såklart!

Idag red vi bara en liten runda i skogen och jag vet ine vem som hade mest träningsvärk av mig och Binegar.
Men i regn & rusk gav vi oss ut i alla fall och mysigt var det.


Akke och jag tränar lite på fältet.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

. - BINEGAR - .

- Vägen tillbaka efter djurplågeri

RSS 2.0